13 december – Uw kansen bij inkoop en aanbesteding

  • Ad

Meld u aan voor de informatiemiddag

De overheid koopt jaarlijks voor meer dan 100 miljard euro aan goederen, diensten en werken in. Een interessante markt om u als ondernemer in te verdiepen. Na de informatiemiddag ‘Kansen bij inkoop en aanbesteding’, op dinsdag 13 december, weet u waar u op moet letten als zakendoet met de gemeente.

De gemeente Zaanstad licht toe welke aanbestedingsregels er gelden wanneer zij opdrachten uitzet. Daarnaast ontdekt u welke rollen duurzaamheid en Social Return Investment (SROI) spelen in het inkoopbeleid. Door u in te leven en aan te passen kunt u succesvol meedingen bij aanbestedingen. De informatiemiddag vindt voor de tweede keer plaats. De aanwezige ondernemers reageerden vorig jaar erg positief. Met deze tweede sessie houden wij u graag op de hoogte.

Locatie en tijd

17:00 – 18:00 uur: Zaan2Connect (Rabobank), Ankersmidplein 15 te Zaandam. Met aansluitend een netwerkborrel van 18:00 tot 19:00 uur.

Aanmelden

U kunt zich aanmelden, onder vermelding van uw naam, per e-mail naar Jaap Groeneveld, adviseur inkoper van de gemeente Zaanstad, j.groeneveld@zaanstad.nl Per onderneming kunnen maximaal twee personen zich aanmelden. Het aantal plaatsen is beperkt, dus wees er snel bij!

Heeft u vooraf al vragen? Mail deze samen met uw aanmelding, dan kunnen de antwoorden tijdens de informatiemiddag worden besproken.

Partners

De informatiemiddag ‘Zakendoen met de gemeente’ is een initiatief van de gemeente Zaanstad in samenwerking met Rabobank en ZON.